REKLAMAČNÉ PODMIENKY
Obchodný názov: Reffit.sk
Zodpovedný : Martin Leško
IČO: 55416403
Reklamačné podmienky spoločnosti Reffit.sk
Tieto reklamačné podmienky upravujú postup pri reklamácii služieb a tovaru poskytovaných spoločnosťou Reffit.sk, ktorá sa špecializuje na opravy mobilných telefónov, počítačov a tabletov.
- Záruka na služby a diely
- Na všetky servisné úkony poskytujeme záruku 14 dní odo dňa dokončenia opravy.
- Na diely, ktoré boli vymenené, poskytujeme záruku 10 dní odo dňa opravy.
- Po uplynutí uvedených záručných lehôt nie je možné žiadať vrátenie peňazí ani uplatniť reklamáciu.
- Záruka neplatí ak zariadenie bolo počas tejto doby poškodené pádom ( napríklad prasknutý displej alebo zadný kryt telefónu ) či prišlo do kontaktu s vodou
- Objednávka dielov
- Ak si zákazník objedná diel na opravu, je povinný uhradiť cenu za objednaný diel bez ohľadu na to, či si opravu rozmyslí.
- Diely sú objednávané špecificky na mieru zariadeniu zákazníka, a preto nie je možné ich vrátenie.
- Dodanie dielu je na objednávku preto dodacia doba môže trvať 2-5 pracovných dní
- Diely ktoré sú skladom je možne vymeniť po dohode
- Platba za neúspešný servisný zásah
- V prípade, že sa servisný zásah nepodarí úspešne dokončiť pre chyby v telefóne ktoré neboli viditeľne pred servisom , zákazník je povinný uhradiť sumu 20 € za servisný úkon.
- Táto suma pokrýva vykonanú prácu a nie je spojená s nákladmi na diely, ktoré sa v rámci neúspešného zásahu nepoužili alebo neboli potrebné.
- Riziká spojené so servisom
- Zákazník si je vedomý, že pri zásahu do elektroniky môžu vzniknúť poškodenia, ktoré neboli zjavné pred začiatkom servisu.
- Tieto skryté vady sú mimo kontrolu spoločnosti Reffit.sk, ktorá preto nenesie zodpovednosť za ich objavenie počas alebo po servise.
- Zákazník je povinný pred servisom zálohovať všetky dáta zo zariadenia. Spoločnosť Reffit.sk nenesie zodpovednosť za stratu dát počas alebo po servise.
- Postup pri reklamácii
- Ak zákazník zistí akékoľvek problémy so službou alebo dielmi, je povinný nás o tom informovať v záručnej lehote.
- Reklamáciu je možné uplatniť písomne, osobne alebo telefonicky u servisného technika spoločnosti Reffit.sk.
- Záverečné ustanovenia
Tieto reklamačné podmienky nadobúdajú platnosť dňa 1. januára 2025.
Zákazník sa pred uzatvorením zmluvy o oprave oboznámil s ich obsahom a súhlasí s ich podmienkami.