REKLAMAČNÉ PODMIENKY

Obchodný názov: Reffit.sk
Zodpovedný : Martin Leško
IČO: 55416403

Reklamačné podmienky spoločnosti Reffit.sk

Tieto reklamačné podmienky upravujú postup pri reklamácii služieb a tovaru poskytovaných spoločnosťou Reffit.sk, ktorá sa špecializuje na opravy mobilných telefónov, počítačov a tabletov.

  1. Záruka na služby a diely
  • Na všetky servisné úkony poskytujeme záruku 14 dní odo dňa dokončenia opravy.
  • Na diely, ktoré boli vymenené, poskytujeme záruku 10 dní odo dňa opravy.
  • Po uplynutí uvedených záručných lehôt nie je možné žiadať vrátenie peňazí ani uplatniť reklamáciu.
  • Záruka neplatí ak zariadenie bolo počas tejto doby poškodené pádom ( napríklad prasknutý displej alebo zadný kryt telefónu ) či prišlo do kontaktu s vodou
  1. Objednávka dielov
  • Ak si zákazník objedná diel na opravu, je povinný uhradiť cenu za objednaný diel bez ohľadu na to, či si opravu rozmyslí.
  • Diely sú objednávané špecificky na mieru zariadeniu zákazníka, a preto nie je možné ich vrátenie.
  • Dodanie dielu je na objednávku  preto dodacia doba môže trvať 2-5 pracovných dní
  • Diely ktoré sú skladom je možne vymeniť po dohode
  1. Platba za neúspešný servisný zásah
  • V prípade, že sa servisný zásah nepodarí úspešne dokončiť pre chyby v telefóne ktoré neboli viditeľne pred servisom , zákazník je povinný uhradiť sumu 20 € za servisný úkon.
  • Táto suma pokrýva vykonanú prácu a nie je spojená s nákladmi na diely, ktoré sa v rámci neúspešného zásahu nepoužili alebo neboli potrebné.
  1. Riziká spojené so servisom
  • Zákazník si je vedomý, že pri zásahu do elektroniky môžu vzniknúť  poškodenia, ktoré neboli zjavné pred začiatkom servisu.
  • Tieto skryté vady sú mimo kontrolu spoločnosti Reffit.sk, ktorá preto nenesie zodpovednosť za ich objavenie počas alebo po servise.
  • Zákazník je povinný pred servisom zálohovať všetky dáta zo zariadenia. Spoločnosť Reffit.sk nenesie zodpovednosť za stratu dát počas alebo po servise.
  1. Postup pri reklamácii
  • Ak zákazník zistí akékoľvek problémy so službou alebo dielmi, je povinný nás o tom informovať v záručnej lehote.
  • Reklamáciu je možné uplatniť písomne, osobne alebo telefonicky u servisného technika spoločnosti Reffit.sk.
  1. Záverečné ustanovenia

Tieto reklamačné podmienky nadobúdajú platnosť dňa 1. januára 2025.
Zákazník sa pred uzatvorením zmluvy o oprave oboznámil s ich obsahom a súhlasí s ich podmienkami.

 

 

Návrat hore